خدمات طراحی وب سایت

Wiki Article

سلام وقت بخیر؛ شما خودتون هم طراحی سایت رو آموزش می‌دین؟ چطوری می‌تونم پیگیر دوره‌هاتون باشم؟

از طرفی هر چه سایت ها رتبه بالاتری داشته باشند، ترافیک بیشتری هم دریافت خواهند کرد. چرا؟ چون وقتی کاربر عبارتی را در گوگل سرچ می کند که مرتبط با یک سایت است، در همان صفحه اول نتایج گوگل، آن سایت را خواهد دید و اول از همه وارد همان سایت خواهد شد.

تا اینجا مفاهیم طراحی واکنش‌گرا و تطبیقی آشنا شدید و تفاوت و مزایا و معایب هرکدام را شناختید.

از چه سیستمی برای مدیریت محتوا استفاده می شود؟ وردپرسی یا طراحی اختصاصی و کدنویسی

اگر وب‌سایت خود را به‌صورت ریسپانسیو طراحی کنید، صفحه‌های آن وب‌سایت متناسب با اندازۀ صفحۀ نمایش کاربر نشان داده می‌شود.

در چنین الگویی یک سایت حرفه ای با وردپرس طراحی شده که میتونه ترافیک بسیار زیر رو به راحتی پاسخگو باشه.

همچنین سهم بازار وردپرس نزدیک به ۶۰ درصد از کل سیستم های مدیریت محتوا است و بقیه سیستم ها جمعا فقط ۴۰ درصد سهم بازار دارند.

این بروز رسانی ها در جهت بهبود سطح امنیت، افزودن ویژگی های جدید، رفع مشکلات گزارش شده از طرف کاربران و … ارایه می شوند. همین عامل سبب می شود که سایت های وردپرسی همواره از پتانسیل بالایی برای پیشرفت در تمامی زمینه ها برخوردار باشند.

شاید تا الان متوجه شده باشید چرا قیمت‌ طراحی سایت‌ میتواند تا این حد متفاوت باشد. هزینه ساخت سایت آنلاین با سایت ساز آنلاین و فروشگاه ساز وب رمز به مراتب از طراحی وبسایت با قالب آماده کمتر است و برای سایت‌های کوچک و شروع بسیار مناسب است.

حالا که با هزینه طراحی سایت وردپرس به خوبی آشنا شدیم سوال مهمی که مطرح میشه اینه:

این عوامل سبب می شود که شما بتوانید به وسیله ی وردپرس هر نوع سایتی را اعم از وبلاگ، شخصی، فروشگاهی، آموزشی، مجله خبری و … بسازید.

با ثبت نام در پلتفرم ژاکت سرویس به عنوان کارفرما و انتخاب سرویس موردنظر خودتان، اولین قدم برای داشتن سایت را بردارید. بقیه را به متخصصان ما بسپارید.

در ادامه به بررسی برخی مزایای اصلی طراحی سایت دو زبانه خواهیم پرداخت:

در پایان باید بگوییم اگر به دنبال طراحی یک سایت با رعایت اصول سئو هستید، امنیت سایت برایتان اهمیت زیادی دارد، دانش برنامه نویسی چندانی ندارید، بودجه زیادی برای طراحی سایت ندارید، بخواهید به راحتی سایت خود را مدیریت کنید و هم چنین از پشتیبانی آنلاین تیم توسعه دهنده استفاده کنید، پیشنهاد ما به شما استفاده از وردپرس است.
پیشنهاد وبزی: برای اینکه بدانید لایت باکس چیست و چگونه می‌توانید یک لایت باکس حرفه‌ای طراحی کنید، پیشنهاد می‌کنیم مقالۀ «لایت باکس در طراحی وب چیست؟» را در وبلاگ وبزی بخوانید.

سرویس دهی منابع استاتیکی از چه دامنه ای انجام میشه؟ دامنه اصلی سایت یا یک دامنه بدون کوکی؟ سرویس دهی از دامنه بدون کوکی سبب افزایش سرعت بارگذاری صفحات و سهولت سرویس دهی و کش شدن منابع از سرور وب میشه.

همانطور که تجربه نشان می دهد، عواقب ناخوشایندی در انتظار شما خواهد بود. یک شرکت طراحی سایت همیشه متخصصان امنیت وب سایت را در اختیار شما قرار می دهد و وب سایت شما را حفظ می کند.

سؤال و جواب آخر: بالاخره کدام را انتخاب کنیم؟ ریسپانسیو یا آداپتیو؟

مزایای طراحی سایت وردپرسی مانند رایگان بودن، بدون نیاز به برنامه نویسی، سئو و ... در این مقاله می خواهیم در مورد طراحی سایت با وردپرس صحبت کنیم. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای رایگان و تحت وب است که با استفاده از آن هم می توانید محتوا و مطالب سایتتان را مدیریت کنید و هم انواع مختلف سایت ها را بسازید.

پشتیبانی به دو صورت ارائه میشه. خدمات پشتیبانی سالانه و خدمات پشتیبانی موردی. سوالات بیشتر رو از طریق تکمیل فرم تماس مطرح کنید تا همکاران پاسخگوی شما باشند

همانطور که در مقاله سئو خارجی به آن اشاره کردیم، بک لینک یکی از مهم ترین فاکتور ها در رتبه بندی گوگل حساب می شود و داشتن بک لینک از وبسایت های عرب زبان بشدت روی دریافت رتبه در کشور های عربی تاثیرگذار است.

همه این راه رو میرن. توصیه من به شما اینه که اشتباه بقیه رو تکرار نکنید. راه صحیح افزودن قابلیت به سایت وردپرس استفاده از ماژول هست.

ما انسان‌ها زیبایی و نظم را دوست داریم. یک وب سایت جذاب، تاثیری فوق‌العاده‌ بر روی مخاطب شما خواهد گذاشت.

اجازه دهید هاستینگ را با یک مثال ساده توضیح توضیحات بیشتر دهیم. هاست فضایی است که تمام اطلاعات وب سایت شما را در خود جای می دهد. این شامل عکس‌ها، متن، فیلم‌ها، الگوها، نام‌های کاربری، رمزهای عبور کاربر و هر چیز دیگری در وب‌سایت شما می‌شود.

بعد از منوی تنظیمات وارد بخش پیوندهای یکتا بشید و تنظیمات عمومی رو روی گزینه نام نوشته بذارید و ذخیره کنید.

نکته: اگر با وبزی وب‌سایت خود را طراحی کنید، نیازی به کدنویسی ندارید و محتواهای جاسازی‌شده نیز به‌خوبی با صفحۀ موبایل سازگار می‌شوند.

در انتهای دیگر این طیف، سیستم های مدیریت محتوای اختصاصی قرار دارند. برای اینکه بتوانید منبع از یک سیستم مدیریت محتوای اختصاصی استفاده کنید، به کمک یک برنامه نویس حرفه ای نیاز دارید که یک کنترل پنل برای شما ادامه مطلب ایجاد کند.

در واقع تکنیکی بهتر است که با نیازها، خواسته‌ها و منابع شما همخوانی داشته باشد.
در دوره آموزشی طراحی سایت وردپرس ۰ تا ۱۰۰ به شما نحوه کدنویسی صحیح بر سکوی وردپرس رو آموزش میدیم. آنچه در این دوره خواهید آموخت:

بنابراین در صورتی که قصد دارید امکانات خاصی در وب سایت خود داشته باشید، انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود.

از شکل و شمایل متون وب‌سایت خود چه انتظاری دارید؟ احتمالا می‌خواهید که فوق‌العاده باشد و هویت برند شما را منعکس کند.

پس از تائید شما، طراحان ما بر اساس نقشه‌های اولیه و هویت بصری کسب و کارتان، وب سایت شما را به صورت گرافیکی طراحی خواهند کرد و جزئیات طرح شما را مشخص می‌کنند.

ما در نوین به خوبی این موضوع را درک می‌کنیم و مهارت و تجربه لازم برای ایجاد یک وب سایت با کیفیت و درخور نام شما را داریم.

دریافت مشاوره رایگان فهرست مطالب این مقاله وبسایت دو زبانه چیست؟

اگر هزینه ها با بودجه ای که برای راه اندازی کسب و کار آنلاین در نظر گرفتیم همخوانی نداشته باشه پروژه شروع نمیشه یا حتی اگه شروع هم بشه سرنوشت نامعلومی داره.

!! البته قبول دارم که پول ریال ما ارزش کمی پیدا کرده ولی انتظار داشتم قیمت طراحی سایت با وردپرس اینقدر زیاد نباشه تو تهران. شما این هزینه رو با پشتیبانی طراحی سایت میگیرید یا بدونش؟

برخی از وب‌سایت‌هایی که افتخار طراحی آنها را داشته‌ایم

آژانس دیجیتال مارکتینگ و طراحی سایت ایران وب لایف با نمونه های کاری موفق در زمینه طراحی سایت وردپرسی یکی از بهترین انتخاب های پیش روی شما در این زمینه است.

به آژانس دیجیتال مارکتینگ ایران وب لایف خوش آمدید. وظیفه ما ارائه خدمات گوناگون برای رشد و پیشرفت کسب و کارهایی است که علاقه به فعالیت در بستر وب دارند.

شرکت ها یا مجموعه های دیگه، اغلب طبق گفته شما پوسته نصب و کانفیگ میکنن که خب کار زمان بری نیست و قیمت طراحی سایت وردپرس رو تا محدوده ۵ تا ادامه مطلب ۱۰ میلیون تومن و حتی کمتر، کاهش میده.

حتما برای شما هم پیش آمده که با شروع پروژه طراحی سایت اولین چیزی که به ذهنتان می رسد قیمت این پروژه است. اغلب این اتفاق می افتد، حتی در هنگام خرید یا اینکه ممکن است به وسیله ای نیاز داشته باشید اما به دلیل هزینه بالا از آن صرف نظر کنید. در بیشتر موارد حتی نیازی به دانستن هزینه نیست، اما ناخودآگاه قیمت را می پرسیم.

آموزش جامع راه اندازی فروشگاه اینترنتی پوشاک راهنمای صفر تا صد

Report this wiki page